Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Hypermarket
Fogyasztóvédelem Fórum > Fogyasztóvédelem.com > Társalgó
Stef
Abban kérem segítségeteket, hogy a köv. esetből hogyan mászhatnék ki eredményesen. Elkövettem azt a súlyos hibát, Hogy a Tescoban vásároltam DVD írót (Samsung), ami a munkámhoz kell az adatok biztonsági másolatához.
Vásárláslor a vevőszolgálatnál megkaptam a jótálási jegyet. Azzal bocsátottak utamra, hogy ha bármilyen probléma van a készülékkel, a vásárlást követő három napon belül kicserélik. Azon túl szervízelik. 2 óra múlva már vittem is vissza a DVD írót. 4 darab számítógépen lett kipróbálva, sógorom informatikus, jómagam műszaki inf szakos hallgató vagyok. A Dvd író semilyen lemezt nem tud olvasni (se adat, se origi filmet stb.) Egyébként sem igényel szakértelmet egy ilyen készülék behelyezése stb... Nem voltak hajlandók kicserélni 2 óra múltán mert őszerintük ezt nem tudják ellenőrizni. Mondtam adjanak másikat és ők ráérnek ellenőrizni. Sajnos a munkámhoz kell így kénytelen vagyok máshol vásárolni másikat. Az ára meg ajándék a TESCO-nak.
Olyan tanácsot (jogi lehetőséget) kérnék amivel hatni tudnék rájuk, hogy részükről is megtörténjen a teljesítés.

Alkalmazottól tudom, hogy főnökeik nyomást gyakorolnak rájuk, hogy a vásárlók kedvét elvegyék a reklamációtól sad.gif
Blade
(Stef @ 2007.12.13, 09:38) *

...
A Dvd író semilyen lemezt nem tud olvasni (se adat, se origi filmet stb.) Egyébként sem igényel szakértelmet egy ilyen készülék behelyezése stb... Nem voltak hajlandók kicserélni 2 óra múltán mert őszerintük ezt nem tudják ellenőrizni.

3 napon belül amennyiben a vásáró cserét kér, azt nem utasítjatják el azzal az indoklással, hogy a javítás nekik olcsóbb lenne. Tehát az világos, hogy cserélniük kell. A csere lebonyolítását lehetőleg 15 napon belül, a vásárlónak okozott jelentős kellemetlenség okozása nélkül kell megtenniük.