Súgó - Keresés - Felhasználók - Naptár
Gyakori Kérdések: Garancia, Jótállás, Szavatosság?
Fogyasztóvédelem Fórum > Fogyasztóvédelem.com > Információk a Fogyasztóvédelemről
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Bence89
(Mozigépész @ 2010.11.26, 20:38) *

Légy szíves máskor duplán ne tedd fel ugyan azt a kérdést!
Másik, szerintem nem új darabról van szó, de akkor is kell adni szavatosságot a termékre ha a Vatera adta. Mivel a Vateráról sok rosszat hallotam, így nem csodálkoznék ha nem azt kapnád, és utána elzárkóznak minden elől! (mondván ők kiküldték a terméket, azt amit kértél, csak te kicserélted)

Azt válaszolták, teljesen új original termék. A levelemre azóta sem válaszoltak.

ÜDv
Mozigépész
Hááát, ha nem válaszolnak akkor nagyon gyanús... De mivel nyerted nagyon nem tudsz mit tenni, esetleg békéltető testület, ez ingyenes, vagy a polgári per marad.
triplax
sziasztok

Kezdő vagyok itt és ne haragudjatok ha bénázok.

Az lenne a tiszteltelettel a kérdésem ,hogy vettem egy házimozi erősítőt egy neves gyártótól 2010.09.23-án
és nem mindig reagál a távirányítóra.bevittem a szervizbe már másodszor.
Azt mondta az egyik ismerősőm ,hogy ha 3x azonos vagy 5x külömböző hibával szervizelik kérhetem a cserét ez megálja a helyét vajonés ha igen melyik törvény taglalhatja vajon.

valaki segitsen.köszönöm.
üdv triplax
L_Matyi
Ez jogszabályban nincs leírva, ez az általános gyakorlat. Ami rád vonatkozik az ez:
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
Bence89